SLOVENSKY | ENGLISH
Park Pilates
ŠtúdioNovinkyRozvrh Ponuka PartneriKontakt
 

Park Pilates

CVIČENIE NA FITLOPTÁCH

 

Cvičenia sú vhodné pre tehotné a budúce mamičky od 13 týždňa tehotnosti do pôrodu.


Pozitívne účinky cvičenia v tehotenstve

  • zmierňuje ranné nevoľnosti
  • pozitívne ovplyvňuje trávenie a krvný tlak
  • zlepšuje funkciu pľúc, srdca, krvného obehu
  • znižuje bolesti v bedrovej, oblasti chrbtice a pôsobí proti nesprávnemu prehnutiu 
  • zvyšuje pružnosť svalov, lepšie pripraví ženu k pôrodu, uľahčuje zotavenie po pôrode
  • posilňuje svaly panvového dna a napomáha udržať správne držanie tela 
     
    prináša ženám uvoľnenie, relaxáciu ale aj kondíciu a rovnováhu


Cvičenie má blahodárny vplyv na naše zdravie, napriek tomu prosím konzultujte a informujte sa u vášho ošetrujúceho gynekológa, či môžete daný druh cvičenia v tehotenstve absolvovať.


 

ROZPIS CVIČENÍ

 

Golf Atletika Tenis Plávanie Florbal / hokej Fitness Cyklo In-line Fotbal
® Copyright 2016 PARK PLATES | design by Rendy | create by Weblife